مطالبات کارکنان آبفای شوش پرداخت شود 

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان آبفای شوش به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود اعتراض کرده‌اند که انتظار داریم مشکل برای همیشه برطرف شود.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص مشکلات کارکنان آبفا شوش، تامین آب شرب شهر‌ها و روستا‌های شهرستان‌های شوش و کرخه، طرح آبرسانی غدیر به شهرستان‌های شوش و کرخه، رفع مشکل آب شرب عبدالخان و دیگر مسائل و مشکلات شهرستان‌های شوش و کرخه در حوزه آب و برق، دیداری با محرابیان وزیر نیرو صورت گرفت.

او می‌گوید: یکی از مسائل مهم این نشست بحث عدم پرداخت حقوق کارکنان آبفا شوش بود که از وزیر نیرو خواستیم که مشکل حقوق کارکنان آبفا را برای همیشه برطرف کنند.

 کعب‌عمیر ادامه داد: پیگیری و مکاتبات زیادی برای پرداخت حقوق معوقه همچنین مشکلات دیگر کارکنان آبفا صورت گرفت که شخص وزیر دستورات لازم جهت پرداخت حقوق‌های معوقه را صادر کردند.

نماینده مردم شوش و کرخه گفت: برای حل هرچه سریعتر مشکلات کارکنان آبفا شهرستان شوش پس از دیدار با وزیر نیرو و دادن دستورات لازم جهت رفع مشکل، در روز‌های آینده دیداری با مدیرعامل آبفا کشور خواهم داشت تا این مکاتبات و پیگیری‌ها جهت رفع مشکلات سریعتر به نتیجه برسند.

در روز‌های گذشته کارکنان اداره آب و فاضلاب شهرستان شوش با حضور مقابل درب اداره خود، خواستار پرداخت حقوق معوقه ۶ ماهه خودشان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.